İade / Değişim Politikası

Satın aldığım ürünleri nasıl iade ederim?
Sipariş ettiğiniz ürünlerden herhangi bir nedenle memnun kalmamanız durumunda, para iadesi veya ürün değişikliği için ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde bize Hesabım > İade / Değişim bölümünden veya müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iletebilirsiniz.

İadeniz aşağıdaki koşullara uygun olması durumunda, anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle (Yurtiçi Kargo) indirimli olarak  tarafımıza gönderebilirsiniz. Geri gönderim kargo masrafları tarafınıza aittir. İndirimli gönderim hizmetimizden yararlanmak için bu talebinizi iletmeniz, indirim kodu talep etmeniz gerekmektedir. İadenizi kendi tercih ettiğiniz kargo şirketiyle de kargo masraflarını karşılamak kaydıyla tarafımıza gönderebilirsiniz.

İadelerinizde ürünü orijinal ambalajında, orijinal faturası ile göndermeniz gerekmektedir.

Ürünlerinizin tarafımıza ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde tarafınıza ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi ve banka kartınız iade işleminin yansıması banka prosedürlerine bağlı olmakla birlikte, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmektedir.

Fatura ibraz edilmeden değişim veya iade işlemi yapılamamaktadır. Firma adına kesilen faturalarda ise, satın alan firmanın iade faturası ile değişim veya iade işlemi yapılabilir.  Değişim nedeniyle yapılan gönderimlerde, kargo bedeli gönderene aittir.

İade Koşulları Nelerdir?

Ürünlerin orijinal kutu ve ambalajı ile birlikte iade edilmesi gerekmektedir.

Ürünlerin orijinal kutu/ambalajı zarar görmüş, kullanılmış, hasarlı, eksik, kullanım sonucu zarar görmüş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade öncesinde yazılı veya sözlü olarak iade talebinizi RealHomes’a iletmeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürünün faturası tarafımıza mutlaka gönderilmelidir.

İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle (Yurtiçi Kargo) indirimli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Başka bir kargo şirketi aracılığıyla ürünleri göndermeniz durumunda kargo ücreti tarafınıza ait olacaktır. Şirketimiz, “Alıcı Ödemeli” olarak gönderilen kargoları kabul etmemektedir. Bu şekilde gönderilen hiçbir gönderi kabul edilmeyecek olup, yüksek kargo maliyetlerinden kaçınmak için iade yönergelerimize uymanızı tavsiye ederiz.

Hasarlı veya Ayıplı Ürünleri İade edebilir miyim?

Ürünlerinizi teslim alırken, eksiksiz ve sağlam olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Kargo sorumlusu, ürünlerinizi eksiksiz ve sağlam şekilde teslim aldığınıza dair imza alacaktır. Eğer ürünlerinizde eksik veya hasar var ise bu ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 (on dört) gün içerisinde gerçekleştirilecek olup, sizden değişim için ek bir nakliye veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Teslimat anında fark edilmeyerek teslim alınan ayıplı veya hasarlı ürün için bizimle yazılı veya sözlü olarak iletişime geçebilirsiniz. Sizden ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf talep edilebilir. İncelemeler sonucunda ayıbın tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilirse ürün veya parça değişim işlemi yapılacaktır. Değişimi yapılacak ürün ile birlikte orijinal fatura ve faturada bulunan iade alanları eksiksiz doldurulup tarafımıza gönderilmelidir.

Eksik veya Yanlış ürün gönderildiyse ne yapmalıyım ?

Siparişinizde eksik ürün veya parça var ise, diğer ürünleri veya parçaları teslim alıp, eksik olan ürün veya parçalar için imza atmadan önce kargo yetkilisine bu durumu belirtmeli ve not almasını istemelisiniz. Eğer ürün sizin sipariş ettiğiniz ürün değil ise, bu ürünü teslim almamalı ve bu durumu teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz.

Ürün ve ürünleriniz ile ilgili iade ve değişim taleplerinizi bize müşteri hizmetlerimiz üzerinden iletebilirsiniz.